14 listopada 2024
Badania Forrester 2024 U.S. Customer Experience Index wykazują, że firmy, które stawiają na jakość obsługi odnotowują wyższe wskaźniki satysfakcji klientów oraz lepsze wyniki finansowe. Według Forrester zaledwie 3% firm w USA można nazwać naprawdę zorientowanymi na klienta. To te, które priorytetowo traktują potrzeby i satysfakcję swoich klientów we wszystkich decyzjach i działaniach biznesowych.
Dodatkowo, analiza dostępna w serwisie ResearchGate potwierdza, że jakość wpływa nie tylko na zadowolenie, lecz również na lojalność klientów, co jest szczególnie istotne w perspektywie długofalowej.
W odpowiedzi na to wyzwanie stworzyliśmy AI Quality Management (AIQM) – narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które automatyzuje ocenę jakości w contact center. Umożliwia to analizę każdej interakcji w czasie rzeczywistym. Dzięki AIQM firmy zyskują przewagę, działając szybciej i efektywniej, co w obecnych realiach może decydować o ich pozycji na rynku.
AI Quality Management nie tylko wspiera firmy w codziennym dbaniu o standardy jakości, ale również umożliwia skalowanie tych działań bez potrzeby angażowania dodatkowych zasobów. Daje to przestrzeń do skoncentrowania się na rozwoju i efektywności, co ma kluczowe znaczenie, zwłaszcza w czasach niepewności ekonomicznej.
Porozmawiajmy o realnych korzyściach z wdrożenia AI Quality Management w Twoim biznesie:
powrót