fbpx
×

Jak obniżyć koszty obsługi klienta w kanałach pisanych? Webinar z ekspertami

Twoi klienci… – różne pokolenia. Po uwzględnieniu ich preferencji w wielokanałowej strategii obsługi, czas na kolejne wyzwanie. Jak obniżyć koszty, zwiększając liczbę obsługiwanych klientów bez utraty jakości?

Szykujemy dla Was ciekawy webinar podczas którego odpowiemy na te i inne pytania. Już 20.06.2023 zapraszamy na bezpłatny webinar:

Jak obniżyć koszty obsługi klienta w kanałach pisanych? Najlepsze praktyki.

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZhttps://livewebinar.com/798-023-089

Podczas wydarzenia eksperci, Krzysztof Guzikowski (Ekspert usprawniania procesów obsługi klienta) oraz Sebastian Koziński (Product Manager grupy Contact Center), powiedzą:

➡ Kiedy warto wprowadzić chat albo Messenger do obsługi klienta?
➡ Jak personalizować obsługę w kanale chat?
➡ Jak automatyzować i personalizować kontakt z klientem?
➡ Top 5 funkcjonalności w kanałach pisanych.
➡ Który z kanałów ma największy open rate i do jakich działań go wykorzystać w obsłudze klienta?
➡ Dobre praktyki w obsłudze kanałów pisanych. Z których rzeczywiście warto korzystać?
➡ Co „dołożyć” do chatu, aby zwiększyć konwersję i zaangażowanie klienta?

Kiedy? 20.06.2023 o godz. 10:30

Aby wziąć udział w webinarze, zarejestruj sięhttps://livewebinar.com/798-023-089

Wydarzenie na LinkedIn – https://www.linkedin.com/events/jakobni-y-kosztyobs-ugiklientaw7067079252873011200/
Wydarzenie na Facebook – https://fb.me/e/3kkOoZgal

Do zobaczenia na webinarze ?

powrót