Twoi klienci… – różne pokolenia. Po uwzględnieniu ich preferencji w wielokanałowej strategii obsługi, czas na kolejne wyzwanie. Jak obniżyć koszty, zwiększając liczbę obsługiwanych klientów bez utraty jakości?
Szykujemy dla Was ciekawy webinar podczas którego odpowiemy na te i inne pytania. Już 20.06.2023 zapraszamy na bezpłatny webinar:
ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ – https://livewebinar.com/798-023-089
Podczas wydarzenia eksperci, Krzysztof Guzikowski (Ekspert usprawniania procesów obsługi klienta) oraz Sebastian Koziński (Product Manager grupy Contact Center), powiedzą:
➡ Kiedy warto wprowadzić chat albo Messenger do obsługi klienta?
➡ Jak personalizować obsługę w kanale chat?
➡ Jak automatyzować i personalizować kontakt z klientem?
➡ Top 5 funkcjonalności w kanałach pisanych.
➡ Który z kanałów ma największy open rate i do jakich działań go wykorzystać w obsłudze klienta?
➡ Dobre praktyki w obsłudze kanałów pisanych. Z których rzeczywiście warto korzystać?
➡ Co „dołożyć” do chatu, aby zwiększyć konwersję i zaangażowanie klienta?
⏱ Kiedy? 20.06.2023 o godz. 10:30
Aby wziąć udział w webinarze, zarejestruj się – https://livewebinar.com/798-023-089
Wydarzenie na LinkedIn – https://www.linkedin.com/events/jakobni-y-kosztyobs-ugiklientaw7067079252873011200/
Wydarzenie na Facebook – https://fb.me/e/3kkOoZgal
Do zobaczenia na webinarze ?
powrót