A więc, czy Twoje contact center (CC) jest gotowe, aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów? Czy wiesz, jak zarządzanie jakością rozmów może przełożyć się na wymierne korzyści biznesowe?
Dlaczego zarządzanie jakością rozmów w CC jest niezbędne?
Składowymi dobrze prowadzonej firmy są również kontrola, monitorowanie oraz możliwość reagowania na wyzwania.
Niezależnie od branży, w której działasz, monitoring i ocena jakości rozmów w CC jest nieodzownym elementem zapewnienia spójności i efektywności działań.
Na czym polega ten proces?
W jaki sposób jakość rozmów przekłada się na realne korzyści dla Twojego biznesu?
Zarządzanie jakością rozmów to nie tylko kwestia kontroli – to realne oszczędności i zadowolenie klientów, którzy np. polecą Twoją firmę dalej wystawiając dobrą opinię na Google. Gdy agent udziela konkretnych, rzeczowych informacji, klient czuje się usatysfakcjonowany, a czas rozmowy ulega skróceniu. To z kolei prowadzi do optymalizacji kosztów operacyjnych.
Jakie aspekty analizy jakości rozmów w Twoim contact center są najważniejsze?
Najważniejszymi wektorami analizy są:
Każda rozmowa to szereg kryteriów, które mogą być oceniane i optymalizowane w zależności od specyfiki Twojej firmy, celów kampanii (np. sprzedażowych) oraz charakterystyki zespołu. Kluczowe jest, aby menedżer potrafił zidentyfikować potrzeby i wyzwania, a następnie skutecznie wdrożyć odpowiednie narzędzia, które pomogą w ich realizacji.
powrót