TKDIH to miejsce, w którym marzenia o cyfrowej transformacji firmy stają się rzeczywistością. Dzięki wsparciu w postaci dofinansowań, jakie oferuje projekt, przedsiębiorstwa, mogą szybko i skutecznie wprowadzać innowacje, podnosząc jakość usług i zdobywając przewagę konkurencyjną na rynku.
W ramach projektu Technopark Kielce TKDIH, firma Altar – jeden z partnerów TKDIH – oferuje swoje usługi, które mogą znacząco przyspieszyć i ułatwić proces cyfryzacji biznesu.
Jakie usługi oferuje firma Altar w ramach dofinansowań TKDIH?
– Dzięki usługom Altar w ramach TKDIH, przedsiębiorstwo ma szansę nie tylko na zdobycie dofinansowania na cyfryzację biznesu, ale także na stworzenie solidnych podstaw dla przyszłego rozwoju i sukcesu – komentuje Magdalena Borys.
Do kogo jest skierowany Technopark Kielce TKDIH?
Jakie produkty Altar mogą zostać wdrożone w firmach w ramach dofinansowania?
AI Contact Center – wielokanałowa platforma contact center z obsługą procesową i mechanizmami AI do profesjonalnej obsługi klientów. AICC zarządza całą komunikacją i obsługą klienta oraz pozwala realizować i zarządzać całym procesem w jednym narzędziu.
AI Case Management – innowacyjne rozwiązanie do obsługi spraw klienckich firmy oraz wirtualny partner, który m.in. nada priorytety, pozwoli na Big Picture View, czy będzie monitorował pracę.
Więcej informacji o projekcie Technopark Kielce Digital Innovation Hub na stronie – www.dih.technopark.kielce.pl
Kontakt w sprawie projektu TKDIH w firmie Altar:
Iwona Michałek, Key Account Manager
+48 887 920 673
+48 41 368 35 65, wew. 400
Projekt Technopark Kielce TKDIH współfinansowany ze środków pochodzących z Komisji Europejskiej w ramach Programu Cyfrowa Europa (Digital Europe) oraz Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki na lata 2021-2027 (FENG).
powrót