fbpx
×

Zdobądź finansowanie na cyfryzację biznesu w projekcie TKDIH

Innowacja to dziś podstawa biznesu z praktycznie każdej branży. Firmy, które myślą o konkurencyjności na ciągle zagęszczającym się rynku są już niejako zmuszane do cyfryzacji i wprowadzania technologii. Między innymi w zakresie obsługi procesów, czy klientów. Z pomocą przychodzi tu projekt Technopark Kielce Digital Innovation Hub (TKDIH) oraz firma Altar, mieszcząca się w Kielcach.

TKDIH to miejsce, w którym marzenia o cyfrowej transformacji firmy stają się rzeczywistością. Dzięki wsparciu w postaci dofinansowań, jakie oferuje projekt, przedsiębiorstwa, mogą szybko i skutecznie wprowadzać innowacje, podnosząc jakość usług i zdobywając przewagę konkurencyjną na rynku.

W ramach projektu Technopark Kielce TKDIH, firma Altar – jeden z partnerów TKDIH – oferuje swoje usługi, które mogą znacząco przyspieszyć i ułatwić proces cyfryzacji biznesu.

Jakie usługi oferuje firma Altar w ramach dofinansowań TKDIH?

  1. Analiza wykorzystania technologii: przeprowadzenie dogłębnej analizy potrzeb biznesu i propozycja rozwiązania oparta na najnowszych osiągnięciach technologicznych, takich jak Sztuczna Inteligencja, Big Data czy Cloud Computing.
  2. Przygotowanie prototypu rozwiązania: stworzenie prototypu rozwiązania dopasowanego do potrzeb konkretnej firmy. Prototyp pozwoli na weryfikację skuteczności i funkcjonalności jeszcze przed pełnym wdrożeniem.
  3. Przygotowanie i wdrożenie rozwiązania: po zatwierdzeniu prototypu, Altar pomaga w pełnym wdrożeniu rozwiązania w firmie, zapewniając wsparcie na każdym etapie procesu.

– Dzięki usługom Altar w ramach TKDIH, przedsiębiorstwo ma szansę nie tylko na zdobycie dofinansowania na cyfryzację biznesu, ale także na stworzenie solidnych podstaw dla przyszłego rozwoju i sukcesu komentuje Magdalena Borys.

Do kogo jest skierowany Technopark Kielce TKDIH?

Jakie produkty Altar mogą zostać wdrożone w firmach w ramach dofinansowania?

AI Contact Center – wielokanałowa platforma contact center z obsługą procesową i mechanizmami AI do profesjonalnej obsługi klientów. AICC zarządza całą komunikacją i obsługą klienta oraz pozwala realizować i zarządzać całym procesem w jednym narzędziu.

AI Case Management – innowacyjne rozwiązanie do obsługi spraw klienckich firmy oraz wirtualny partner, który m.in. nada priorytety, pozwoli na Big Picture View, czy będzie monitorował pracę.

Więcej informacji o projekcie Technopark Kielce Digital Innovation Hub na stronie www.dih.technopark.kielce.pl

Kontakt w sprawie projektu TKDIH w firmie Altar:

Iwona Michałek, Key Account Manager

+48 887 920 673
+48 41 368 35 65, wew. 400

iwona.michalek@altar.com.pl

Projekt Technopark Kielce TKDIH współfinansowany ze środków pochodzących z Komisji Europejskiej w ramach Programu Cyfrowa Europa (Digital Europe) oraz Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki na lata 2021-2027 (FENG).

powrót