fbpx
×

Emocje w obsłudze Klienta. Jak je wykorzystać? (Podcast)

Emocje. To właśnie one rządzą nami i naszymi decyzjami. A w jaki sposób może je wykorzystać obsługa klienta? Temat przeanalizowaliśmy podczas podcastu z serii „Rzecz o Kliencie” realizowanego przez CCnews.

Waldemar Cichacz oraz dr inż. Mirosław Płaza, wykładowca Politechniki Świętokrzyskiej opowiedzieli o tym, jak powstają emocje zakupowe klientów, w jaki sposób można je klasyfikować, interpretować oraz finalnie wykorzystywać w profesjonalnej obsłudze klienta. Rozmowa prowadzona przez Karola Bancerza, odkrywa idee, jakie przyświecały budowie innowacyjnemu systemowi contact center – Emotica AI. W skrócie – wiele wiedzy na temat przyszłości obsługi klienta. Ta jest już tuż tuż.

Podcast jest pierwszym z serii. Kolejne już wkrótce! Zaplanowaliśmy również webinary, które przedstawią Wam więcej informacji na temat nadchodzącej rewolucji w obsłudze klienta.

Podcastu możecie posłuchać w kilku kanałach:

YouTube LINK

Spotify LINK

Apple PodcastsLINK

Podbay LINK

powrót