Emocje. To właśnie one rządzą nami i naszymi decyzjami. A w jaki sposób może je wykorzystać obsługa klienta? Temat przeanalizowaliśmy podczas podcastu z serii „Rzecz o Kliencie” realizowanego przez CCnews.
Waldemar Cichacz oraz dr inż. Mirosław Płaza, wykładowca Politechniki Świętokrzyskiej opowiedzieli o tym, jak powstają emocje zakupowe klientów, w jaki sposób można je klasyfikować, interpretować oraz finalnie wykorzystywać w profesjonalnej obsłudze klienta. Rozmowa prowadzona przez Karola Bancerza, odkrywa idee, jakie przyświecały budowie innowacyjnemu systemowi contact center – Emotica AI. W skrócie – wiele wiedzy na temat przyszłości obsługi klienta. Ta jest już tuż tuż.
Podcast jest pierwszym z serii. Kolejne już wkrótce! Zaplanowaliśmy również webinary, które przedstawią Wam więcej informacji na temat nadchodzącej rewolucji w obsłudze klienta.
Podcastu możecie posłuchać w kilku kanałach:
YouTube – LINK
Spotify – LINK
Apple Podcasts – LINK
Podbay – LINK
powrót