25 września 2023
Magdalena i Marcin mają przed sobą ambitne cele, które wspierają długoterminową strategię firmy, kontynuując jednocześnie realizację istniejących projektów i nieustannie dążąc do dalszego rozwoju.
Magdalena Borys rozpoczęła swoją karierę w firmie Altar 17 lat temu. Od samego początku jej celem było zapewnienie Klientom firmy najlepszej obsługi. Jej zaangażowanie w obszarze wdrożeń i serwisu przekładało się na coraz wyższy poziom satysfakcji Klientów. W kolejnych latach, jako Dyrektor ds. Wdrożeń i Serwisu zrozumiała, że jednym z kluczy do sukcesu biznesu jest zapewnienie ciągłości procesów biznesowych Klientów poprzez zapewnienie wysokiej jakości, zarówno obsługi, jak i produktów Altar.
Po 15 latach pracy Magdalena awansowała do Zarządu, gdzie jej kompetencje zarządcze zyskały uznanie innych Członków zarządu oraz Właścicieli Firmy. Magdalena Borys zdobyła uznanie nie tylko ze względu na swoje umiejętności zarządcze, ale także za to, że pozostała wierna swoim korzeniom, jako doświadczona specjalistka ds. wdrożeń i serwisu, co pomagało jej doskonale rozumieć potrzeby Klientów i dostosować strategię firmy do ich oczekiwań.
Jej nominacja na Prezesa Altar była naturalnym wyborem, biorąc pod uwagę jej długoletnie zaangażowanie, doświadczenie i wkład w rozwój przedsiębiorstwa. Jako Prezes, Magdalena nadal kontynuuje misję firmy, kierując ją ku nowym wyzwaniom oraz perspektywom.
Marcin Kania to doświadczony specjalista z ponad 12-letnim stażem pracy w polskich firmach z sektora IT. Jego bogate doświadczenie obejmuje szeroki zakres działań, począwszy od serwisu technicznego, przez wdrażanie różnorodnych aplikacji biznesowych, aż po pełnienie roli kierownika projektu i zarządzanie całym zespołem deweloperów w organizacji.
Marcin jest znany z analizowania i optymalizacji procesów tworzenia oprogramowania, dążąc do osiągnięcia jak najwyższej jakości prac wykonywanych przez zespół. Jego umiejętności zarządzania oraz głęboka wiedza techniczna pozwalają mu efektywnie kierować zespołem, realizując ambitne cele projektowe i biznesowe.
Jako Wiceprezes zarządu Altar, Marcin Kania wnosi swoje nieocenione doświadczenie i umiejętności do procesu podejmowania decyzji na najwyższym szczeblu zarządzania. Jego pasja do doskonalenia procesów oraz zrozumienie technologicznych wyzwań w dziedzinie IT czynią go niezastąpionym członkiem zespołu firmy.
Nowy zarząd Altar ma przed sobą ambitne cele, które wspierają długoterminową strategię firmy, kontynuując jednocześnie realizację istniejących projektów i nieustannie dążąc do dalszego rozwoju.
Główne cele, jakie stawiają przed sobą Magdalena Borys i Marcin Kania to kontynuacja realizacji innowacyjnych projektów, które rewolucjonizują różne branże. W pierwszej kolejności priorytetem jest uruchomienie i wdrożenie na rynek Emotica AI – rewolucyjnego systemu contact center.
– Dążymy do tego, aby projekt, oprócz wszystkich walorów innowacyjności, przyniósł realne korzyści zarówno klientom, jak i firmie. To rozwiązanie ma potencjał, aby znacząco wpłynąć na rozwijający się ciągle rynek sztucznej inteligencji w kontakcie z klientem – mówi Magdalena Borys, Prezes Altar. – Drugim priorytetem w segmencie innowacji jest kontynuacja projektu Parrot AI. Produkt będzie miał na celu wsparcie lekarzy, pacjentów, placówek medycznych, a w konsekwencji całej służby zdrowia. Rozwijamy i doskonalimy rozwiązanie, zwiększając jego efektywność oraz wychodząc z jego koncepcją na nowe rynki oraz branże – dodaje Magdalena Borys.
Kolejnym ważnym celem nowego zarządu Altar jest rozszerzenie oferty oprogramowania Contact Center.
– Rozwijając i wprowadzając nowe oprogramowanie z obszaru Contact Center, firma zamierza poszerzyć swoją ofertę. To ważny krok w kontekście poszerzania bazy klientów oraz zwiększenia wartości dla obecnych użytkowników. Dążymy do dostarczania kompleksowych rozwiązań, które zaspokajają rosnące potrzeby rynku, pamiętając o budowaniu partnerskich relacji B2C oraz B2B – komentuje Marcin Kania, Wiceprezes Altar.
Nowy zarząd respektuje i kontynuuje strategię wypracowaną przez poprzedni zarząd Altar. Kontynuacja tej strategii zapewnia spójność działań firmy.
– Jednocześnie dostosowujemy wypracowaną strategię do zmieniającego się rynku oraz pędzącej technologii. W branży IT to klucz do sukcesu – mówi Magdalena Borys.
– Ponadto dążymy do wzrostu konkurencyjności Altar na rynku IT poprzez dostarczanie rozwiązań o coraz większej jakości. Koncentrujemy się na strategicznym, konsekwentnym rozwoju oraz budowaniu trwałych, silnych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi – mówi Magdalena Borys. – Wszystkie te cele to fundament naszej strategii. Chcemy kontynuować sukces Altar, stawiając przede wszystkim na rozwój. Na kolejne przemyślane kroki w duchu innowacji oraz synergii.
Idzie nowe, a my nieustannie się rozwijamy i jesteśmy zakodowani na jakość w obsłudze klienta!
powrót