3 kwietnia 2025
Z ogromną radością ogłaszamy, że Piotr Reznar objął stanowisko Pełnomocnika Zarządu ds. Sprzedaży, Marketingu i Optymalizacji procesów. To wyjątkowe wzmocnienie naszego zespołu i kolejny krok w dynamicznym rozwoju firmy. Dzięki jego wiedzy i doświadczeniu Altar zyskuje nową perspektywę na efektywne zarządzanie procesami oraz innowacyjne podejście do strategii sprzedaży i marketingu.
Piotr Reznar to ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu, sprzedaży i optymalizacji procesów biznesowych. Przez ponad 15 lat działał w branży BPO, pełniąc kluczowe funkcje menedżerskie w czołowych firmach:
Piotr od 7 lat zajmuje się doradztwem strategicznym, wspierając globalne marki i ich zarządy w takich branżach jak Outsourcing Procesów BIznesowych (BPO), technologiczna, produkcyjna, e-commerce. Jego obszary specjalizacji obejmują optymalizację procesów, strategie sprzedaży oraz skuteczną komunikację biznesową.
„Piotr to lider, który łączy ogromną wiedzę i doświadczenie z pragmatycznym podejściem do biznesu. Niejednokrotnie udowodnił, że skuteczna strategia i dobrze zaprojektowane procesy mają bezpośredni wpływ na wyniki finansowe firm. Jego umiejętność dostrzegania nowych możliwości i optymalizacji kluczowych obszarów działalności to wartość, która pozwoli Altar jeszcze szybciej się rozwijać i dostarczać klientom najwyższej klasy rozwiązania.” – mówi Magdalena Borys, Prezes Zarządu Altar.
„Altar to firma, która wyróżnia się nie tylko innowacyjnymi rozwiązaniami IT, ale przede wszystkim skutecznym łączeniem technologii z biznesem. Widzę ogromny potencjał w dalszym rozwoju działań sprzedażowo-marketingowych i nie tylko oraz wierzę, że razem możemy zbudować jeszcze silniejszą markę na rynku. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu, który patrzy na biznes w sposób nowoczesny i ambitny.”
Dołączenie Piotra Reznara do naszego zespołu to nie tylko wzmocnienie struktur zarządczych, ale także nowe spojrzenie na rozwój i możliwości skalowania działalności Altar. Przed nami ambitne wyzwania i plany na przyszłość – zarówno w kontekście optymalizacji wewnętrznych procesów, jak i wdrażania nowych, skutecznych strategii dla naszych klientów.
powrót