KODA Bots zajmuje się automatyzacją komunikacji za pomocą chatbotów i voicebotów dostępnych pod numerami telefonów, w popularnych komunikatorach, aplikacjach mobilnych i stronach internetowych. Przyspieszają i usprawniają obsługę klientów, pomagają też realizować cele sprzedażowe, marketingowe, rekrutacyjne. Dla nich każdy proces to rozmowa, dlatego skupiają się na potrzebach rozmówców i maksymalnie personalizują odpowiedzi botów.
Przyjazny panel umożliwia samodzielne zarządzanie scenariuszem chatbota i voicebota. Gotowe moduły dla wielu procesów można łatwo implementować w botach. Wykorzystują autorski system przetwarzania języka naturalnego, wypracowany w oparciu o miliony wiadomości wymienianych z rozmówcami botów KODA.
Dzięki łatwej integracji narzędzia KODA łączą się z wieloma systemami (np. CRM, Contact Center, ERP i inne), z których czerpią i do których przekazują istotne dane. Gwarantują anonimizację danych osobowych i wiele innych zabezpieczeń powierzonych informacji. Na co dzień narzędzia KODA pracują dla takich marek jak: Żabka, Biedronka, Grupa Żywiec, Player.pl, Komputronik, Nextbike czy Benefit Systems.
powrót