fbpx
×

Czym są intencje i jaką rolę odgrywają w procesie obsługowym i zakupowym? (Podcast)

12 lipca 2023

Przed Wami kolejny podcast z serii „Rzecz o Kliencie”! Tym razem Waldemar Cichacz oraz prowadzący Karol Bancerz z CCNews, analizują intencje klientów.

Czym są intencje i jaką rolę odgrywają w procesie obsługowym i zakupowym? Dlaczego intencje są istotne podczas powstawania emocji, które towarzyszą zakupom? W końcu – jak kwalifikuje się intencje oraz czym różnią się te główne od towarzyszących?

Nie zabraknie m. in. filozofii Schopenhauera oraz odniesień do przyszłości obsługi klienta – Emotica AI. To spojrzenie na kontakt z klientem jest niezwykle ciekawe, szczególnie kiedy zestawimy je z naszymi, własnymi doświadczeniami jako konsument.

Podcastu można posłuchać na poniższych kanałach:

YouTube LINK

Spotify LINK

Apple Podcasts LINK

PodbayLINK

Kolejna odsłona „Rzecz o Kliencie” z naszym udziałem już wkrótce.

powrót