12 lipca 2023
Przed Wami kolejny podcast z serii „Rzecz o Kliencie”! Tym razem Waldemar Cichacz oraz prowadzący Karol Bancerz z CCNews, analizują intencje klientów.
Czym są intencje i jaką rolę odgrywają w procesie obsługowym i zakupowym? Dlaczego intencje są istotne podczas powstawania emocji, które towarzyszą zakupom? W końcu – jak kwalifikuje się intencje oraz czym różnią się te główne od towarzyszących?
Nie zabraknie m. in. filozofii Schopenhauera oraz odniesień do przyszłości obsługi klienta – Emotica AI. To spojrzenie na kontakt z klientem jest niezwykle ciekawe, szczególnie kiedy zestawimy je z naszymi, własnymi doświadczeniami jako konsument.
Podcastu można posłuchać na poniższych kanałach:
YouTube – LINK
Spotify – LINK
Apple Podcasts – LINK
Podbay – LINK
Kolejna odsłona „Rzecz o Kliencie” z naszym udziałem już wkrótce.
powrót