fbpx
×

Czy AI w Contact Center to wsparcie czy zagrożenie dla pracowników?

23 lipca 2024

Jak sądzicie, czy AI w Contact Center to wsparcie czy zagrożenie dla pracowników? Pamiętajcie, że Contact Center posiadają nie tylko np. firmy z branży call center, ale każde przedsiębiorstwo, w którym obsługuje się każdą ilość klientów.

Zapraszamy do artykuły CCNews, który szeroko patrzy na to ciekawe zagadnienieLINK

W artykule swoją opinią w sekcji ekspertów, podzielił się również Karol Twardowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Strategii i Innowacji w Altar. Karol porusza bardzo interesujący temat kontroli jakości CC, zwłaszcza w kontekście bardzo dużej ilości rozmów. Czy technologia sztucznej inteligencji pozwala na weryfikację 100% tychże przy np. 2000h konsultacji dziennie? Sprawdźcie w artykule 🙂

Zachęcamy również do zapoznania się z opiniami innych ekspertów, m. in. Paweł Żelazny z Peoplefone Polska.

powrót