fbpx
×

Customer Experience – Zabezpiecz Przyszłość Swojego Biznesu (webinar)

Czy wiesz, że w dobie ogromnej konkurencji i nadmiaru informacji, relacje z klientem są kluczem do sukcesu? Poprawa Customer Experience (CX) to pewny sposób na zabezpieczenie przyszłości Twojej firmy. Jednak niewiele osób wie, jak skutecznie przenieść CX swojego przedsiębiorstwa na nowy poziom.

Agenda webinaru:

  • ● O co naprawdę chodzi z tym CX-em?
  • ● Lepszy Customer Experience w kilku krokach.
  • ● Konkurs – zdobądź darmowy audyt Twojego CX.
  • ● Dlaczego uważamy, że „Client is the king”?
  • ● Jak w branży ubezpieczeniowej zadbać o workflow i CX? Analiza case study firmy Balcia Insurance SE.
  • ● Czy dobry CX i lojalni klienci to najlepsze zabezpieczenie przyszłości firmy?
  • ● Q&A

ZWIĘKSZ ZADOWOLENIE SWOICH KLIENTÓW

Dowiedz się, jak zoptymalizować każdy punkt styku z klientem, aby budować lojalność i zaufanie, a więc bezpieczną przyszłość biznesu.

ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ

Przekonaj się, jak poprawa Customer Experience przekłada się na lepsze wyniki finansowe.

ZABEZPIECZ PRZYSZŁOŚĆ

Inwestując w zaawansowane narzędzia IT, przygotujesz swój biznes na wyzwania przyszłości.

WŁAŚCICIELE FIRM I MENEDŻEROWIE

SPECJALIŚCI DS. OBSŁUGI KLIENTA

PROFESJONALIŚCI Z BRANŻY IT

KAŻDY, KTO CHCE ROZWIJAĆ SWÓJ

BIZNES I ZAPEWNIĆ MU STABILNĄ PRZYSZŁOŚĆ

Nie przegap tej szansy! Zarejestruj się już dziś i dołącz do grona liderów, którzy stawiają na przyszłość i innowacje w obszarze Customer Experience.

Do zobaczenia na webinarze.