×

Wiedza

Młodzież i technologia to nasza przyszłość!

Customer Experience – z nami zrobicie to lepiej

Zapraszamy na Kieleckie Dni Informatyki!

Zapraszamy na „Networki we wtorki”

Moc dobrych życzeń z okazji Świąt Wielkanocnych

Paweł Moćko w Radiu Rekord

Nasz wspólny głos w temacie przyszłości biznesu

Rewolucjonizujemy sposób prowadzenia biznesu (artykuł)

Pomagamy zacząć dziś cyfrowe jutro

Nasz głos na temat biznesu

Nasi programiści szkolą się w ramach kursu Java Developer Pro

Mówimy. Edukujemy. Tworzymy. Parrot AI to nasza wizja innowacji.

Nasze innowacyjne produkty mają nowe logo

Uczestniczyliśmy w inauguracji Kieleckich Dni Informatyki

Zwiększ efektywność rozwiązywania spraw klienckich z AI Case Management

Zobacz, czym jest projekt Parrot AI

Zrewolucjonizuj obsługę swojego klienta biznesowego

KPI w contact center: droga do zwiększenia jakości obsługi klienta.

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku 2024

Współtworzymy transformację cyfrową w biznesie

Przeszłość wskazuje drogę, przyszłość kreujemy razem

Znamy potrzeby branży TSL oraz sposoby na ich rozwiązanie

Z naszych rozwiązań korzystają najwięksi z rynku TSL

A może by tak outsourcing kompletnych zespołów projektowych IT?

Zmiany w zarządzie Altar

Jesteśmy zakodowani na ludzi i dobre relacje!

Zyskaj na outsourcingu zasobów IT

Technologie w służbie obsługi klienta (Podcast)

Outsourcing zespołów IT. Jesteśmy zakodowani na jakość

Czym są intencje i jaką rolę odgrywają w procesie obsługowym i zakupowym? (Podcast)

Emocje w obsłudze Klienta. Jak je wykorzystać? (Podcast)

Parrot AI – technologia pomoże lekarzom i pacjentom

Jak obniżyć koszty obsługi klienta w kanałach pisanych? Webinar z ekspertami

3 sprawdzone tipy na usprawnienie reklamacji

Promocja „Zdobywaj dobre opinie za 1 zł”

Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru dostawcy przedmiotu zamówienia (zakończone)

Odkryć ludzką twarz klienta

Jak wdrożenie platformy contact center zmienia wskaźniki obsługi klienta

Proof of Concept – jak uniknąć porażki przy wdrożeniu platformy contact center

Rozmowa z Marleną Marcinkowską, dyrektorem Działu Contact Center w NOTUS Finanse

Pierwsze kroki z chatbotem – jak go wdrożyć i rozwijać

Emotica AI – rewolucja w obsłudze klienta. Powstaje innowacyjna platforma contact center

AI Contact Center z nagrodą

IVR – best practices. Na co zwrócić uwagę, projektując drzewo IVR

Nasi Klienci – mistrzowie efektywnej obsługi klienta, cz.1 – Polskie ePłatności

(R)ewolucja w obsłudze klienta

Nasi Klienci – mistrzowie efektywnej obsługi klienta, cz. 2 – Bank Pocztowy

Nasi Klienci – mistrzowie efektywnej obsługi klienta, cz. 3 – Wonga

Usprawniliśmy obsługę klientów na infolinii Beko i Grundig

Obsługa Klienta w social mediach

Komunikacja przyszłości na skrzydłach „Czarnego Łabędzia”

Automatyzacja w obsłudze szansą na szybsze pokonanie kryzysu

NCBiR usprawniło obsługę z Altar