fbpx
×

Regulamin promocji “Zdobywaj dobre opinie za 1 zł”

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

– Organizatorem akcji promocyjnej “Zdobywaj dobre opinie za 1 zł” (dalej: „Akcja promocyjna”) jest firma Altar Sp. z o.o., z siedzibą w Kielcach (25-663), przy ul. Różana 5, NIP 657 030 98 32, REGON 003675550 (dalej: “Altar”).

– Akcja promocyjna obowiązuje w dniach – 08.05.2023 r. do 08.08.2023 r.

2. WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI PROMOCYJNEJ

– Akcja promocyjna jest dostępna wyłącznie dla nowych Klientów zainteresowanych zakupem systemu AI Contact Center w modelu SaaS.

– Aby skorzystać z Akcji promocyjnej należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy dostępny:

na stronie www: https://altar.com.pl/kontakt/ (w tytule wiadomości proszę wpisać “Zdobywaj dobre opinie za 1 zł”) lub w formularzu reklamy Facebook ADS realizowanych ze strony Altar Software Facebook. Następnie należy podpisać umowę zakupu systemu AI Contact Center w modelu SaaS do 08.08.2023 r.

– Akcja promocyjna dotyczy kosztu licencji przy umowie świadczenia usług na 12 miesięcy lub 24 miesięce.

– Akcja promocyjna umożliwia uzyskanie 1 miesiąca usługi systemu AI Contact Center w modelu SaaS za kwotę 1 zł przy zobowiązaniu na 12 miesięcy lub 2 miesięcy usługi systemu AI Contact Center w modelu SaaS za kwotę 1 zł przy zobowiązaniu na dwadzieścia cztery miesiące.

3. REKLAMACJE

– Wszelkie reklamacje dotyczące Akcji promocyjnej można składać w formie e-mailowej na adres: info@altar.com.pl lub za pomocą listu poleconego na adres: Altar Sp. z o.o., Kielecki Park Technologiczny, Oulu Tech ul. Olszewskiego 21, 25-663 Kielce.

– W reklamacji należy zawrzeć przynajmniej:

imię i nazwisko, adres e-mail, okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie Użytkownika związane ze składaną reklamacją.

– Jeżeli zawarte w reklamacji dane/informacje nie pozwalają na rozpoznanie reklamacji, Spółka zwróci się do Użytkownika z prośbą o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości lub podanie dodatkowych informacji, o ile będzie to niezbędne dla rozpoznania reklamacji przez Spółkę, wskazując precyzyjnie takie wątpliwości lub wymagane informacje.

– Spółka rozpoznaje reklamację w terminie do 30 dni od daty otrzymania reklamacji.

4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

– Udział w Akcji promocyjnej jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.