• Spójna obsługa klientów w wielu kanałach kontaktu w jednej aplikacji
• Obsługa procesowa spraw i dokumentów klientów według zdefiniowanych reguł
• Automatyzacja powtarzalnych procesów obsługi
• Realizacja kampanii telemarketingowych
• Stałe monitorowanie ruchu na infolinii i założonych parametrów obsługi 24/7
• Sprawne zarządzanie zespołem obsługi
• Doskonalenie kompetencji konsultantów i poziomu obsługi
Stwórz jeden punkt kontaktu z twoją firmą. Rejestruj wszystkie interakcje z klientami i próby kontaktu z infolinią. Nieważne, które kanały komunikacji wybiorą twoi klienci: telefon, chat, email, sms, formularz www, click2call, videochat, Messenger, Facebook Wall, WhatsApp. Obsłużysz wszystkie w jednym narzędziu. Monitoring online kolejek oraz historia kontaktu z klientem pozwolą na skrócenie czasu obsługi i kontrolę nad wszystkimi procesami na styku z klientem. Twórz na IVR spersonalizowane komunikaty głosowe w zależności od pory dnia, kampanii, sytuacji, dynamicznie steruj ruchem.
Określ priorytety w obsłudze kanałów kontaktu i dostosuj jej standard do segmentu klienta. By efektywnie wykorzystać czas pracy konsultantów, platforma równomiernie rozdziela interakcje do obsługi i rozpoznaje dzwoniącego klienta. Przydziel stałego opiekuna klientom VIP, przypisz konsultantom skille (umiejętności), aby inteligentnie kierować połączenia do osób o właściwych kompetencjach. Chcesz budować jak najlepsze doświadczenia swoich kliientów? Personalizuj obsługę.
Zwiększ nawet trzykrotnie efektywność swojego zespołu call center dzięki różnym trybom realizacji kampanii telefonicznych wychodzących. Dotrzesz do bardzo dużej ilości leadów w krótkim czasie. Możesz realizować kilka kampanii jednocześnie, również z wykorzystaniem voicebota. Wykrywanie poczty głosowej, weryfikacja poprawności numerów kontaktowych i ich aktywności, automatyczne odgrywanie zgód telemarketingowych i komunikatów to oszczędność czasu i pieniędzy.
Powtarzalne procesy obsługi klienta generują duże koszty i czas, który twój zespół mógłby poświęcić na inne czynności. Aby zwiększyć efektywność, automatyzujemy obsługę w poszczególnych kanałach kontaktu. Chatbot, kategoryzator maili i predefiniowane szablony odpowiedzi, tickety oraz elastyczna obsługa procesowa spraw, zgłoszeń i dokumentów klientów, czy też zbieranie zgód, automatyczne kampanie telemarketingowe i ankiety satysfakcji - to dzieje się samo!
Obsługuj procesowo sprawy, zgłoszenia i dokumenty klientów niezależnie od kanału wpływu do firmy. Skróć czas ich obsługi, automatyzując przepływ dokumentów w organizacji według zdefiniowanej ścieżki, uwzględniającej strukturę organizacyjną i kompetencje. Platforma przypilnuje terminu, w razie potrzeby wyśle alert i będzie monitorować postępy w sprawie, aby powiadomić klienta o jej statusie. Wszystkie reklamacje i zgłoszenia rozpatrzysz w terminie zgodnie z założonym w firmie SLA. Co ważne, platforma dostosuje się do Twoich procesów, nie odwrotnie.
Miej wszystko pod kontrolą. Platforma sama przypilnuje założonych parametrów obsługi, a gdy ich poziom spadnie poniżej założonych wartości, powiadomi Cię. Wystarczy rzut okiem na dedykowany dashboard, aby sprawdzić kolejki, wyniki kampanii, kluczowe parametry obsługi. Dedykowane wallboardy online zmotywują zespół do lepszych wyników. Dostępne raporty online i historyczne.
Standaryzuj obsługę klienta. Możesz to zrobić na wiele sposobów. Na platformie buduj scenariusze rozmów, twórz grupy kompetencyjne według umiejętności i wspieraj konsultantów podczas rozmów dzięki różnym trybom podpowiedzi. Możesz doskonalić kompetencje zespołu, wykorzystując podręczną bazę wiedzy i automatyczne testy wysyłane na ekran w trakcie przerw między interakcjami. Definiuj reguły naboru nagrań do odsłuchu, oceniaj rozmowy w specjalnych formularzach scoringowych. Automatyczne ankiety oceniające obsługę (NPS) pozwolą Ci doskonalić jakość.
Platforma wspiera zarządzanie zespołem. Pozwala śledzić na bieżąco efekty pracy konsultantów i efektywnie zarządzać przerwami. Możesz tworzyć harmonogramy pracy zespołu konsultantów uwzględniające aktualne przepisy prawa pracy, rodzaj pracownika, podział na zmiany. Prognozuj obsadę zmian i generuj zastępstwa. Monitorowanie pracy, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów pozwolą Ci doskonalić kompetencje Twojego zespołu nawet, gdy pracuje zdalnie lub w strukturze rozproszonej.
Nasza platforma contact center jest otwarta na integracje z różnymi systemami dziedzinowymi klienta. ERP, CRM, aplikacje bankowe, e-sklepy, inne wykorzystywane przez Ciebie nie stanowią żadnego problemu, ze względu na udokumentowane i otwarte API naszych aplikacji. W zależności od oczekiwań, możemy to zrobić na wiele sposobów. Mamy w tym wieloletnie doświadczenie.
Jesteśmy właścicielem kodu. Pozwala nam to na dużą elastyczność, pełne dostosowanie platformy do Twoich procesów i wymagań, a także na dedykowany rozwój.
Dajemy możliwość pracy na platformie nawet bardzo dużym zespołom obsługi. Umożliwiamy pracę zdalną i pracę w modelu rozproszonym, jeżeli Twój zespół prowadzi obsługę w kilku lokalizacjach.
Masz do wyboru dwa modele wdrożenia: Saas lub On Premises. Data Center zlokalizowane jest w Polsce. Zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, posiada certyfikaty, spełnia wymagania KNF, zgodność z RODO.
Bezpieczeństwo platformy jest naszym priorytetem. Gwarantują je technologie, architektura i zastosowane rozwiązania funkcjonalne. Nieważne, który z modeli wybierzesz, On Premise czy SaaS. Platforma jest regularnie audytowana, nawet kilka razy w roku, przez zewnętrzne zespoły ds. bezpieczeństwa.
ZACHWYĆ OBSŁUGĄ!
Jednym z najważniejszym elementów projektu jest Proof of Concept, czyli pilotażowe wdrożenie naszej platformy na wybranym wspólnie z klientem procesie obsługi. Celem PoC jest sprawdzenie efektywności działania platformy, tak aby klient miał pewność, że rozwiązanie spełnia jego wymagania. Określamy wtedy kluczowe wskaźniki obsługi KPI, takie jak np. dodzwanialność, ilość wykonywanych połączeń w określonym czasie, czy skuteczność obsługi przy pierwszym kontakcie. Po zakończeniu pilotażu wskaźniki te podlegają weryfikacji. Na końcu zestawiamy ze sobą dane sprzed i po PoC, tak aby ocenić skuteczność narzędzia.
SaaS | On Premises | |
---|---|---|
INSTALACJA | Oprogramowanie jest instalowane na infrastrukturze producenta lub jego partnera-dostawcy technologii chmurowej z data center w Polsce, która pozostaje jego własnością i jest przez niego utrzymywana | Oprogramowanie jest instalowane na infrastrukturze klienta, która pozostaje jego wyłączną własnością. Na kliencie spoczywa również utrzymanie całego niezbędnego sprzętu |
LICENCJE OPROGRAMOWANIA | Brak; model subskrypcyjny | Jednorazowa opłata licencyjna „na start”. Całkowity koszt rozwiązania może być niższy niż w SaaS |
INFRASTRUKTURA | Po stronie dostawcy | Po stronie Klienta |
WDROŻENIE | Szybkie | Dłuższe |
PROOF OF CONCEPT | Możliwe. PoC trwa od 4-6 tygodni na wybranym fragmencie procesu obsługi, w którym klient oczekuje usprawnienia. | Możliwe. PoC trwa od 4-6 tygodni na wybranym fragmencie procesu obsługi, w którym klient oczekuje usprawnienia. |
ETAPY WDROŻENIA | Analiza przedwdrożeniowa, konfigracja, niezbędny development, testy, migracja, wdrożenie z asystą uruchomieniową, szkolenia, integracja z systemami zewnętrznymi, rozwój i utrzymanie. | Analiza przedwdrożeniowa, konfigracja, niezbędny development, testy, migracja, wdrożenie z asystą uruchomieniową, szkolenia, integracja z systemami zewnętrznymi, rozwój i utrzymanie. |
BEZPIECZEŃSTWO | Bezpieczeństwo infrastruktury, backup aplikacji po stronie dostawcy | Bezpieczeństwo infrastruktury, backup po stronie Klienta, a aplikacji po stronie dostawcy |
DOSTĘP | Online z dowolnego miejsca | Możliwość dostępu offline |
KONTROLA | Pełna kontrola nad systemem | Pełna kontrola nad systemem |
KOSZTY UTRZYMANIA | Miesięczna opłata za użytkowanie systemu; rośnie OPEX (budżet operacyjny), maleje CAPEX (budżet inwestycyjny) | Brak miesięcznej opłaty za użytkowanie; rośnie CAPEX (budżet inwestycyjny), maleje OPEX (budżet operacyjny) |
NOWA WERSJA OPROGRAMOWANIA | Aktualizacja częściej – w cenie usługi | Aktualizacja rzadziej – płatna w zakresie Maintenance |
SERWIS | Podstawowy w cenie lub zakres o wyboru | Zakres do wyboru |
MAINTENANCE | W cenie usługi | Dodatkowo płatny w zależności od oczekiwanego poziomu SLA |
CUSTOMIZACJA | Pełna customizacja; dodatkowo płatne | Pełna customizacja; dodatkowo płatne |
WYMAGANIA KNF | Spełnia wymagania | Po stronie Klienta |
ZGODNOŚĆ Z RODO | Spełnia wymagania/Zgodność z RODO | Po stronie Klienta |
ZGODNOŚĆ Z WYMOGAMI STANDARDU Tier III Uptime Institute | Tak | – |
CERTYFIKAT ISO/IEC 27001:2013 (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji) | Tak | – |
CERTYFIKAT ISO 9001:2015 (System Zarządzania Jakością) | Tak | – |
CERTYFIKAT EPI-DCOS (Data Centre Operations Standard) | Tak; 11 obszarów zarządzania | – |
WYSOKI POZIOM BEZPIECZEŃSTWA DATA CENTER | Tak | – |
ZGODNOŚĆ Z DEKLARACJĄ SoA | Tak | Po stronie Klienta |
FUNKCJONALNOŚCI | Pełny zakres funkcjonalny | Pełny zakres funkcjonalny |
INTEGRACJE | Otwarty na integracje; zakres do ustalenia | Otwarty na integracje; zakres do ustalenia |
PEŁNE BEZPIECZEŃSTWO I WSPARCIE
W przypadku AI Contact Center chcemy projektować procesy wspólnie z naszym partnerem-klientem, które są jak najbardziej kompleksowe i obsłużą jego klienta end to end. Patrzymy na całość procesu i wplatamy nasz system w te miejsca, w których będzie efektywny oraz wspomoże pracę specjalistów. Z racji tego, że posiadamy praktycznie wszystkie kanały kontaktu (zaczynając od tych tradycyjnych, jak voice, mail, czy chat, a kończąc na Messenger czy Facebook oraz botach), zaprojektowanie takiego procesu staje się łatwiejsze i pełniejsze.
Paweł Sadowski, Business Development Director w Altar
Magdalena Borys, Prezes Zarządu, Altar