fbpx
×

O nas

Nasze doświadczenia dają Ci pełne bezpieczeństwo

W Altar od 30 lat dostarczamy rozwiązania dla sektora B2B. Zrealizowaliśmy w tym okresie blisko 300 wdrożeń. To był czas bardzo intensywnej pracy naszego zespołu. Nie tylko przy wdrożeniach systemów, obsłudze klienta biznesowego, czy analizie ich potrzeb. Zapewnialiśmy również dedykowany rozwój aplikacji pod konkretne wymagania branżowe, czy precyzyjne wymagania klienta.

Decydując się na Altar klienci wybierają nie tylko technologię, ale przede wszystkim nasze doświadczenia, które gwarantują im bezpieczeństwo biznesowe. Sprawna obsługa infolinii to zadowolony klient, który poleci Twoją firmę innym. Usprawniamy procesy obsługi klienta w różnych branżach. Automatyzujemy je, żebyś działał skutecznie i obniżał koszty – to jest nasz cel.

50 programistów pracuje nad oprogramowaniem Contact Center

Outsourcing zespołów IT

Kilkadziesiąt lat doświadczenia

Dostarczając platformę komunikacyjną do różnych branż i do klientów o różnych wymaganiach, nauczyliśmy się też oferować rozwiązania, które optymalizują procesy, właściwie w każdym kanale kontaktu. Jesteśmy w stanie obsłużyć wielowątkowe, bardzo złożone procesy, które pomagają rozwiązać praktycznie każdą sprawę i obsłużyć ją profesjonalnie. Wszystko w celu obsługi klienta z jak najwyższą jakością.

Jakość na każdym etapie

W obsłudze naszych Klientów stawiamy na jakość

Opiekę serwisową świadczymy całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Nasi klienci mają zapewnione wsparcie dedykowanego opiekuna serwisowego oraz biznesowego. Daje im to poczucie bezpieczeństwa i gwarancję zachowania ciągłości biznesowej.

Magdalena Borys, Prezes Zarządu, Altar

Stały, dedykowany zespół programistów i zwinne metodyki pracy

Mamy stały, dedykowany zespół doświadczonych programistów. Pracujemy na miejscu i tutaj rozwijamy nasze rozwiązania. Zadania projektowe realizujemy zwinnie, w dwutygodniowych sprintach, które łączą prace rozwojowe i klienckie.

Marcin Kania, Wiceprezes Zarządu, Altar

Słuchamy rynku

Stała obserwacja trendów w obsłudze klienta pozwala nam zaplanować kierunki rozwoju naszej platformy contact center. Opinie i potrzeby klientów pomagają je urealnić.

Paweł Sadowski, Business Development Director, Altar

Wyprzedzamy oczekiwania

Nie zatrzymujemy się, wiemy jak ważne jest jutro. Sięgamy po najnowsze technologie, rozwijamy narzędzia z pogranicza machine learning i sztucznej inteligencji. Realizujemy projekt innowacyjnej platformy contact center, która wyprzedza oczekiwania rynku obsługi klienta.

Marcin Kania, Wiceprezes Zarządu, Altar

Nasze doświadczenia gwarantują bezpieczeństwo biznesowe

Decydując się na Altar, nasi Klienci wybierają nie tylko technologię, ale przede wszystkim doświadczenia, które gwarantują im bezpieczeństwo biznesowe. Nasze narzędzia optymalizują obsługę klienta w każdym kanale kontaktu. Obsługują wielowątkowe, nawet bardzo złożone procesy. Automatyzujemy je na poszczególnych etapach, dbamy o właściwą dystrybucję informacji, aby sposób załatwienia sprawy i jakość obsługi zadowoliły klienta i budowały jego jak najlepsze doświadczenia.

Magdalena Borys, Prezes Zarządu, Altar

W każdym projekcie mamy dwa cele

W każdym naszym projekcie miarą suckesu jest usprawnienie procesów obsługi, dające konkretne, mierzalne korzyści. Jednak zawsze dążymy do drugiego celu - satysfakcji Klienta.

Paweł Sadowski, Business Development Director, Altar

Mamy dla Ciebie czas

Przyszłość

Sięgamy po najnowsze technologie. Rozwijamy narzędzia z pogranicza machine learning i sztucznej inteligencji. Realizujemy projekt innowacyjnej platformy contact center, która wyprzedza oczekiwania rynku obsługi klienta.

Badania i rozwój