Stała obserwacja trendów w obsłudze klienta pozwala nam zaplanować kierunki rozwoju naszej platformy contact center. Opinie i potrzeby klientów pomagają je urealnić.
Krzysztof Guzikowski, członek Zarządu Altar
Nie zatrzymujemy się, wiemy jak ważne jest jutro. Sięgamy po najnowsze technologie, rozwijamy narzędzia z pogranicza machine learning i sztucznej inteligencji. Realizujemy projekt innowacyjnej platformy contact center, która wyprzedza oczekiwania rynku obsługi klienta.
Waldemar Cichacz, CEO Altar
Decydując się na Altar, nasi Klienci wybierają nie tylko technologię, ale przede wszystkim doświadczenia, które gwarantują im bezpieczeństwo biznesowe. Nasze narzędzia optymalizują obsługę klienta w każdym kanale kontaktu. Obsługują wielowątkowe, nawet bardzo złożone procesy. Automatyzujemy je na poszczególnych etapach, dbamy o właściwą dystrybucję informacji, aby sposób załatwienia sprawy i jakość obsługi zadowoliły klienta i budowały jego jak najlepsze doświadczenia.
Waldemar Cichacz, CEO Altar
Mamy stały, dedykowany zespół doświadczonych programistów. Pracujemy na miejscu i tutaj rozwijamy nasze rozwiązania. Zadania projektowe realizujemy zwinnie, w dwutygodniowych sprintach, które łączą prace rozwojowe i klienckie.
Marcin Kania, Software Delivery Manager, Altar
Opiekę serwisową świadczymy całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Nasi klienci mają zapewnione wsparcie dedykowanego opiekuna serwisowego oraz biznesowego. Daje im to poczucie bezpieczeństwa i gwarancję zachowania ciągłości biznesowej.
Magdalena Borys, Członek Zarządu, Altar
W każdym naszym projekcie miarą suckesu jest usprawnienie procesów obsługi, dające konkretne, mierzalne korzyści. Jednak zawsze dążymy do drugiego celu - satysfakcji Klienta.
Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar
Sięgamy po najnowsze technologie. Rozwijamy narzędzia z pogranicza machine learning i sztucznej inteligencji. Realizujemy projekt innowacyjnej platformy contact center, która wyprzedza oczekiwania rynku obsługi klienta.