2 stycznia 2022
Jest jednym z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Firma oferuje kompleksową obsługę klientów indywidualnych i przedsiębiorstw – od bezpłatnego audytu, poprzez pomoc w uzyskaniu finansowania i ulg, po profesjonalny montaż, przyłączenie instalacji do sieci oraz opiekę posprzedażową. Zespół Sunday Polska składa się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE. Firma posiada sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i na bieżąco współpracuje z blisko dwustoma ekipami montażowymi na terenie całego kraju. Sunday Polska zaufało już 22 tys. klientów, którym zamontowano blisko 300 tys. paneli i dostarczono instalacje o mocy 110 tys. kW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Firma posiada tytuł Rzetelnej Firmy przyznany przez KRD oraz jest laureatem 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”.
✔ Poprawa dodzwanialności na infolinię.
✔ Automatyzacja realizacji połączeń w ruchu wychodzącym (3 tryby wydzwaniania połączeń).
✔ Potwierdzanie sms planowanych spotkań z klientami.
✔ Masowa wysyłka sms i optymalizacja obsługi tego kanału.
✔ Standaryzacja obsługi klienta.
✔ Dostęp do nagrań przeprowadzonych rozmów.
✔ Spójna historia kontaktu z klientem.
✔ Możliwość oddzwonienia do klienta, który rozłączył się w trakcie oczekiwania na połączenie.
✔ Monitoring ruchu i jakości obsługi.
✔ Wymiana informacji z zewnętrznym narzędziem do wsparcia sprzedaży.
✔ Dostęp do danych pozwalających na rozliczanie usług z zewnętrznymi dostawcami leadów.
✔ Wdrożenie wielokanałowej platformy AI Contact Center.
✔ Automatyzacja realizacji połączeń wychodzących w trybie Preview i Progressive.
✔ Integracja z zewnętrzną usługą masowej wysyłki sms.
✔ Potwierdzanie sms statusu sprawy po rozmowie lub spotkań.
✔ Skrypty agenckie i scenariusze.
✔ Dashboardy pozwalające na monitorowanie online ruchu na infolinii oraz kluczowych parametrów obsługi i założonego service level.
✔ Dedykowane raporty pozwalające na rozliczanie usług z zewnętrznymi dostawcami leadów.
✔ Wzrost satysfakcji klientów potwierdzony wysokim procentem rekomendacji.
✔ Zwiększenie ilości wykonanych prób dotarcia do klientów o 57% w porówaniu z poprzednio używanym systemem contact center.
✔ Obniżenie i optymalizacja kosztów obsługi.
✔ Zwiększenie o 25% skuteczności umawiania spotkań w porówaniu z dotychczas używanym systemem contact center.
✔ Dostęp do nagrań i danych analitycznych pozwalających na stałe doskonalenie obsługi i optymalizację procesów.
✔ Wzrost dodzwanialności do klienta o 33% w porówaniu z dotychczas używanym systemem contact center.
✔ Pełna automatyzacja umieszczania spotkań w kalendarzach handlowców.
powrót