×

Wdrożenie platformy w Sunday Polska: 33% wzrost dodzwanialności do klienta i 25% wzrost skuteczności umawiania spotkań

Sunday Polska


Jest jednym z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Firma oferuje kompleksową obsługę klientów indywidualnych i przedsiębiorstw – od bezpłatnego audytu, poprzez pomoc w uzyskaniu finansowania i ulg, po profesjonalny montaż, przyłączenie instalacji do sieci oraz opiekę posprzedażową. Zespół Sunday Polska składa się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE. Firma posiada sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i na bieżąco współpracuje z blisko dwustoma ekipami montażowymi na terenie całego kraju. Sunday Polska zaufało już 22 tys. klientów, którym zamontowano blisko 300 tys. paneli i dostarczono instalacje o mocy 110 tys. kW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Firma posiada tytuł Rzetelnej Firmy przyznany przez KRD oraz jest laureatem 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”.

Potrzeby biznesowe


✔ Poprawa dodzwanialności na infolinię.

✔ Automatyzacja realizacji połączeń w ruchu wychodzącym (3 tryby wydzwaniania połączeń).

✔ Potwierdzanie sms planowanych spotkań z klientami.

✔ Masowa wysyłka sms i optymalizacja obsługi tego kanału.

✔ Standaryzacja obsługi klienta.

✔ Dostęp do nagrań przeprowadzonych rozmów.

✔ Spójna historia kontaktu z klientem.

✔ Możliwość oddzwonienia do klienta, który rozłączył się w trakcie oczekiwania na połączenie.

✔ Monitoring ruchu i jakości obsługi.

✔ Wymiana informacji z zewnętrznym narzędziem do wsparcia sprzedaży.

✔ Dostęp do danych pozwalających na rozliczanie usług z zewnętrznymi dostawcami leadów.

Rozwiązanie


✔ Wdrożenie wielokanałowej platformy AI Contact Center.

✔ Automatyzacja realizacji połączeń wychodzących w trybie Preview i Progressive.

✔ Integracja z zewnętrzną usługą masowej wysyłki sms.

✔ Potwierdzanie sms statusu sprawy po rozmowie lub spotkań.

✔ Skrypty agenckie i scenariusze.

✔ Dashboardy pozwalające na monitorowanie online ruchu na infolinii oraz kluczowych parametrów obsługi i założonego service level.

✔ Dedykowane raporty pozwalające na rozliczanie usług z zewnętrznymi dostawcami leadów.

Efekty


✔ Wzrost satysfakcji klientów potwierdzony wysokim procentem rekomendacji.

✔ Zwiększenie ilości wykonanych prób dotarcia do klientów o 57% w porówaniu z poprzednio używanym systemem contact center.

✔ Obniżenie i optymalizacja kosztów obsługi.

✔ Zwiększenie o 25% skuteczności umawiania spotkań w porówaniu z dotychczas używanym systemem contact center.

✔ Dostęp do nagrań i danych analitycznych pozwalających na stałe doskonalenie obsługi i optymalizację procesów.

✔ Wzrost dodzwanialności do klienta o 33% w porówaniu z dotychczas używanym systemem contact center.

✔ Pełna automatyzacja umieszczania spotkań w kalendarzach handlowców.

powrót