Specjalizuje się w obsłudze posprzedażowej wiodących marek urządzeń elektrycznych, spalinowych i mechanicznych. Oferuje kompleksowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny a także logistykę i dystrybucję części zamiennych. Obsługuje klientów z Polski, Słowacji, Czech, Bułgarii i Węgier, realizując ponad 100 tys. zleceń rocznie. Wysoką jakość obsługi w GTX potwierdzają bardzo dobre opinie klientów (98% poleceń) na niezależnym serwisie Opineo.
✔ Usprawnienie procesów obsługi klienta na infolinii.
✔ Dostęp do historii kontaktu z klientem.
✔ Uporządkowanie ścieżek kontaktu, przepływu informacji i procesów na styku klient-firma.
✔ Możliwość wielokanałowego kontaktu z firmą.
✔ Zamawianie rozmów i możliwość kontaktu z klientami, którzy rozłączyli się w trakcie oczekiwania w kolejce.
✔ Standaryzacja obsługi na infolinii.
✔ Automatyzacja powtarzalnych procesów obsługi klienta.
✔ Doskonalenie wiedzy produktowej konsultantów na infolinii.
✔ Wygodny dostęp do danych z innych systemów w Panelu Konsultanta.
✔ Dostęp do kluczowych danych analitycznych związanych z obsługą.
✔ Monitoring ruchu i jakości obsługi.
✔ Obsługa dwóch głównych kanałów kontaktu: telefonu i maila.
✔ Budowanie i dostęp do historii kontaktu z klientem.
✔ Skille kompetencyjne pozwalające na kierowanie interakcji do obsługi do właściwych osób.
✔ Automatyczne kierowanie maili, w zależności od języka, do odpowiednich osób.
✔ Baza wiedzy z automatycznymi kursami sprawdzającymi i doskonalącymi wiedzę konsultantów infolinii.
✔ Dostęp do kluczowych informacji z innych systemów w Panelu Konsultanta.
✔ Raporty z kluczowych parametrów obsługi i realizacji zadań.
✔ Dashboardy pozwalające na monitoring online ruchu na infolinii oraz kluczowych parametrów obsługi i założonego poziomu jakości.
✔ Uporządkowanie ścieżek kontaktu, przepływu informacji i procesów na styku klient-firma.
✔ Wzrost efektywności zespołu konsultantów.
✔ Wzrost satysfakcji klientów potwierdzony wysokim procentem rekomendacji.
✔ Obniżenie i optymalizacja kosztów obsługi.
✔ Lepsza organizacja pracy na infolinii.
✔ Podnoszenie kompetencji konsultantów.
powrót