AIQM to rewolucyjne narzędzie, które zapewnia pełną (stuprocentową), zautomatyzowaną kontrolę jakości contact center Twojej firmy.
Ogromna oszczędność czasu pracy
menedżerów kontrolujących jakość rozmów pracowników contact center.
Znaczna poprawa efektywności
operacyjnej biznesu.
Większy poziom satysfakcji agentów
(którzy mają jasne i szybkie wytyczne, co należy poprawić w swojej pracy) oraz klientów (którzy są znacznie lepiej i sprawniej obsłużeni).
Wyobraź sobie sytuację – Ty skupiasz się na prowadzeniu biznesu, a w tym czasie AIQM skrupulatnie ocenia wszystkie rozmowy (tak, 100% rozmów) z Twoimi klientami, w realny sposób wpływając na jakość ich obsługi oraz ich końcową satysfakcję. Wszystko to w tle, dyskretnie i precyzyjnie.
Karol Twardowski
Pełnomocnik zarządu ds. Strategii i Innowacji
Zautomatyzowana analiza i ocena WSZYSTKICH rozmów
Elastyczność w tworzeniu kryteriów oceny
Generowanie raportów
i wskaźników
Analiza kontekstowa rozmów
Szybka identyfikacja
i interwencja
w problematycznych przypadkach
Wyznaczanie kierunku spersonalizowanych szkoleń dla agentów
Archiwizacja i szybkie wyszukiwanie rozmów oraz konkretnych wątków
Zintegrowane podsumowania historyczne
AIQM to Twój sukces w każdym
kontakcie z klientem.
Niezależnie od wielkości firmy
oraz branży.