fbpx
×

AI Quality Management to Twój sukces w każdym kontakcie z klientem

Ogromna oszczędność czasu pracy
menedżerów kontrolujących jakość rozmów pracowników contact center.

Znaczna poprawa efektywności
operacyjnej biznesu.

Większy poziom satysfakcji agentów
(którzy mają jasne i szybkie wytyczne, co należy poprawić w swojej pracy) oraz klientów (którzy są znacznie lepiej i sprawniej obsłużeni).

Contact center posiadają nie tylko np. firmy z branży call center, ale każde przedsiębiorstwo, w którym obsługuje się każdą ilość klientów.

Wyobraź sobie sytuację – Ty skupiasz się na prowadzeniu biznesu, a w tym czasie AIQM skrupulatnie ocenia wszystkie rozmowy (tak, 100% rozmów) z Twoimi klientami, w realny sposób wpływając na jakość ich obsługi oraz ich końcową satysfakcję. Wszystko to w tle, dyskretnie i precyzyjnie.

Karol Twardowski
Pełnomocnik zarządu ds. Strategii i Innowacji

Zautomatyzowana analiza i ocena WSZYSTKICH rozmów

Elastyczność w tworzeniu kryteriów oceny

Generowanie raportów
i wskaźników

Analiza kontekstowa rozmów

Szybka identyfikacja
i interwencja
w problematycznych przypadkach

Wyznaczanie kierunku spersonalizowanych szkoleń dla agentów

Archiwizacja i szybkie wyszukiwanie rozmów oraz konkretnych wątków

Zintegrowane podsumowania historyczne

Wspólnie omówimy wszystkie możliwości rozwoju Twojego biznesu z pomocą AI Quality Management!